با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ سند تحول آموزش و پرورش باید به خوبی و با دقت کامل اجرا شود
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: سند تحول آموزش و پرورش باید به خوبی و با دقت کامل اجرا شود
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به اینکه سند تحول با ظرافت کامل تنظیم شده، لازم است به خوبی و با دقت کامل اجرا شود تا خواسته‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت محقق شود.
به نقل از فارس:فرهاد بشیری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: سند تحول منشور دقیقی است که باید به ظرایف آن توجه کرد تا به چشم‌انداز آینده آموزش و پرورش دسترسی و نگاه جامع پیدا کنیم، چرا که این سند بر اساس آموزه‌های اسلامی تنظیم شده است.

بشیری ادامه داد: با توجه به اینکه سند تحول با دقت و ظرافت کامل تنظیم شده، لازم است به خوبی و با دقت کامل اجرا شود زیرا خواسته‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ما در عرصه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی دست اندرکاران سند تحول باید دقیق‌تر و جامع‌تر به این سند نگاه کنند، افزود: آموزش و پرورش بستر و زیر ساخت کشورهاست و باید به آموزش و پرورش بیشتر توجه شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آموزش و پرورش باید به روز باشد و اگر به این امر توجه عمیق صورت نگیرد، ممکن است اتفاقات ناگواری در آینده کشور بیفتد.

وی خاطرنشان کرد : وزیر آموزش و پرورش و همکاران وی به دفعات به مجلس آمده‌اند و مشکلات در کمیسیون‌ها مطرح شده تا سند تحول با تمام ویژگی‌ها مور توجه قرار بگیرد و مجلس این مطالبه را نسبت به سند تحول داشته و دارد تا اجرایی شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 17:45 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |